poniedziałek, 14 lipca 2014

O tym, co łączy Brunetkę z papierem

Od dłuższego już czasu szukam pomysłu na porządki na swoim blogu. Oprócz zabaw z papierem pojawiły się nowe zainteresowania, które pochłaniają mnie bez reszty. I od kilku dni pałam chęcią, by się tymi moimi wszystkimi pasjami z Wami podzielić :) Reasumując - zaczynam wszystko od nowa. Nie obawiajcie się, adresu nie zmieniam :) jednak możecie się przygotować na spore zmiany. I z pomocą (w pełni nieświadomie) przyszła mi Ula Phelep i jej marketingowy blog [KLIK]. W dniu dzisiejszym startuje 5 dniowe wyzwanie dla blogerek i blogerów :) (szczegóły na blogu Uli), które będzie fantastycznym nowym początkiem mojego skromnego bloga ;)

Baner_wyzwanie blogowe_7202

Baner_wyzwanie blogowe_lipiec_720

Historia będzie krótka, ale aby ją Wam opowiedzieć muszę się cofnąć do czasu "narodzin" Brunetki :) Brunetka to moje alter ego (hahahahahaha), wymyśliłam ją pewnego wrześniowego wieczora w Galway w Irlandii [KLIK] podczas mojej legalnej 5-cio dniowej "ucieczki z domu". No i ta Brunetka zachciała mieć jakieś hobby. Po kilku miesiącach (tak tak długo z Brunetką żeśmy szukały) orzekłyśmy zgodnie, że pomajstrujemy z papierem. I tak się zaczęło. Cieszę się, że odkryłam sobie Brunetkę :) Tworzymy zgrany duet. W końcu Brunetka to Ja :D

A czy na Wasze nazwy blogów wpłynęły Wasze internetowe pseudonimy? ;)




15 komentarzy:

  1. moja nazwa bloga to raczej nie mój pseudonim ale również na swój sposób mnie określa :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, dobrze się tu czuję! :-)
    Moja nazwa określa moją wielką miłość, zarówno kawę jak i miejsce, gdzie ją pierwszy raz pokochałam :-) Więc mogę powiedzieć, że określa mnie, gdyby był to rodzaj (bardziej) żeński ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że się Tobie u mnie spodobało. Zapraszam częściej :)

      Usuń
  3. Nazwa mojego bloga nie ma nic wspólnego z moim pseudonimem, ale w pewnym sensie określa moje podejście do rzeczywistości.

    Bardzo ciekawy blog, nigdy wcześniej nie spotkałam podobnego ;) Gratuluję talentu.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post, będę zaglądać, bo Brunetka jest wyjątkowa i zagadkowa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana zapraszam serdecznie za każdym razem :D

      Usuń
  5. Świetna nazwa bloga, podoba mi się bardzo, bardzo, bardzo i w ogóle ten post taki miły, lekki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosta i czytelna nazwa - takie są najlepsze. Mój nowy nick wziął się od nazwy bloga. Jest to moje kolejne wcielenie internetowe, ale nigdy nie odcinałam się od poprzednich. Ot - nowe pomysły, nowe imię. Bardzij jak Prince, niż jak program ochrony świadków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha ja przed Brunetką tez miałam kilka prób, jednak ona została ze mną na dłużej, może dlatego, że pojawiła się w bardzo krytycznym dla mnie momencie :D

      Usuń
  7. I wszystko jasne :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna nazwa bloga, łatwo się ją zapamiętuje. :) blog ciekawy, będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...