niedziela, 29 września 2013

Koperta ze stemplem

Zwykła koperta. Jednak przy użyciu mediów i całej masy ścinków może zachwycać. Przy okazji tworzenia pracy na wyzwanie 3rd Eye (kończy się dzisiaj o północy) przekonałam się, że koperta może stanowić fantastyczną bazę do wspaniałych projektów. Eksperymentujcie. Ja się odważyłam i nieskromnie powiem, że jestem zachwycona .

Simple envelope. However, using the media and the whole mass of cuttings can admire. By the way, creating for the 3rd Eye challenge (ends tonight at midnight), I found out that the envelope can be a fantastic base for amazing designs. Experiment. I felt confident and immodest to say that I am delighted.






Na wyzwanie Crafts 4 Eternity możecie wrzucić cokolwiek, więc zgłaszam tam moją zalterowaną kopertę.

For Crafts 4 Eternity you can do anything you want, so I submit my altered envelope.




4 komentarze:

Dziękuję za komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...