niedziela, 14 kwietnia 2013

Działo się działo

To była cudowna sobota. W Najpiękniejszym Mieście na Ziemi, czyli w moim ukochanym Szczecinie odbył się Pierwszy Sabat Północny. Można było pooglądać, pomacać i zakupić różne przydasiowe cudeńka (udało mi się oprzeć pokusie), ale przede wszystkim poscrapować w ogromnej strefie kreatywnej. Strasznie miło było poznać osoby, które zna się ze świata blogowego. Żałuję, że nie mogłam zabawić tam do samego końca, bo akurat Karola Witczak skończyła swoje warsztaty i dosiadała się do naszego stołu :-/ Ale za to mogłam zrobić taga z UHKowych papierków dla Uli i pokazałam Tores jak zrobić transfer na gesso. Atmosfera była niesamowita. Przy robieniu wpisu do żurnala zebrała się spora grupka gapiów. Pierwszy raz w życiu miałam taką publikę :) Po siedmiu godzinach kreatynej pracy byłam wyczerpana niesamowicie, ale i sporo wyprodukowałam. W kolejności po sobie powstały:

Identyfikator


Wpis żurnalowy z "Sens"u dla CollageCaffe


Wpis żurnalowy z użyciem kredowego psiukacza, ślicznych akryli i stempla z "mądrym" tekstem (wszystko użyczone od Barbarelli) i ścinkami różnymi (udostępnionymi przez Kaszę)


Tag z papierów UHK w ramach Make&Take


Oraz książeczka z calineczek na ptasie wyzwanie w CraftArtwork.





Ufffff... Trochę tego było. W planach miałam jeszcze dwie prace, ale już czasu i mocy zabrakło. Wróciłam do domu. Zjadłam obiad. Ogarnęłam się trochę i o 21 już słodko spałam :) Mam nadzieję, że spotkamy się za rok.

3 komentarze:

  1. Noo produkcja niezła :) fajnie było, nie? A kto nie był niech żałuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo kreatywnie tam u Was na końcu świata ;) kiedyś na pewno Pinezka się tam zjawi, ale na razie - miło pooglądać twórczość ulubionej Szczecinianki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "...niebanalni głodni siebie:- piękne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...