środa, 24 kwietnia 2013

Do Was wieczornych słów kilka

Od jakiegoś już czasu odbieram wzmożoną ilość pozytywnych sygnałów płynących od Was. Każdy komentarz wywołuje na mojej twarzy szeroki uśmiech. W tym miejscu chciałabym podziękować Stałym Podglądaczom i tym, którzy trafiają w moje skromne progi czasami tylko raz. Jednak każdy ślad, jaki po sobie zostawiacie (nawet ten na liczniku odwiedzin) działa jak woda na młyn. I chcę więcej, bardziej i mocniej poznawać, eksperymentować, (po)tworzyć i inspirować. Inspiracja jest nieodłącznym towarzyszem w mojej przygodzie z papierem. Są dwie wspaniałe dziewczyny, które mają na mnie największy wpływ. Jedną z nich jest Pinezka - królowa małej formy, specjalistka od zamykania świata w pudełkach po zapałkach i żurnalistka o nietuzinkowym poczuciu humoru. Druga to Timboctou - czuję chemię z jej żurnalami, słyszę jak do mnie mówią, opowiadają historię, z którą mogę się utożsamiać. Jest też grupa fantastycznych Szczecinianek, Tores - daje mi ogromne poczucie bezpieczeństwa, to dzięki niej poznałam radość jaką daje scrapowanie w towarzystwie. Dziwolonk - dziewczyna z harakterem i ogromnym talentem, potrafi robić cuda z papierem. Barbarella - w życiu nie wiedziałam, że można aż tyle stemplować, a dzięki jej Scrapom nabrałam ochoty na stworzenie swojego pierwszego LO. Zewsząd otaczają mnie fantastyczne artystki. Dzięki nim poznaję nowe techniki, formy i triki, które później utrwalam w przeróżny sposób.
Dziękuję Wam i proszę, byście dalej byli ze mną.

3 komentarze:

Dziękuję za komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...