wtorek, 30 kwietnia 2013

Ciepło i słonecznie

Oj ciepełko się zrobiło. Z radością wystawiam twarz w kierunku tej wspaniałej gwiazdy i ogarnięta ciepłem wyprodukowałam wpis w żurnalu w bardzo słonecznych kolorach. Od razu robi się cieplej. Jak ja się cieszę, że ta parszywa zima poszła sobie daleko. Czas ładować akumulatory, które jeszcze całkiem nie tak dawno jechały już na oparach.

Wpis wysyłam do 3rd Eye na wyzwanie słoneczne :) Stempla nie ma żadnego (folia bąbelkowa chyba się nie liczy), jest za to bardzo energetyczna baza z przecieranych akwarelek. Oj miło mi się robi jak tak się zapatrzę. Słonecznego wtorku!




1 komentarz:

  1. ej, rewelacja! takie tło, jest fajne albo samo, albo pod jakiś wykręcony obrazek z gazety i głupi tekst. trzeba będzie podpatrzeć (coraz bliżej monitora:) i wypróbować kiedyś

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...