czwartek, 21 marca 2013

Wysyp

No i znowu posypały się (po)twory. Cudnie jest siedzieć w domu na zwolnieniu :P Zamiast dwóch, albo i więcej postów zrobię jeden porządny. Na początek modna pocztówka na wyzwanie CraftArtwork. Jako bazy użyłam twardej okładki od zeszytu (obdartej z zewnętrznego papieru i pomalowanej białą akrylówką) tej samej4. Reszta to już moje ukochane wycinki z gazet. Muszę sobie zrobić z nimi porządek, bo teksty mieszają mi się ze zdjęciami. Jak wyciągnięta z  serialu "Gotowe na wszystko" :)



Kocham mój żurnal. Miłość rośnie wprost proporcjonalnie do zwiększającej się objętości. Zaczyna się robić uroczo pękaty, a jeszcze nawet nie dotarłam do połowy. Trafiłam w internecie na stronę Haiku wybranych przez Czesława Miłosza (KLIK) i trafiłam na takie cudo:

Wstyd -
W tej sukni
Żaden ścieg nie jest mój.

Czesław Miłosz

Moja wiedza w tym temacie jest w dalszym ciągu za mała, by stworzyć coś własnego. Z resztą do Haiku jak i do Tanga potrzeba dwojga :) Może zatrudnię swojego M?
Już kiedyś w moich wycinkach trafiłam na ten obrazek. I natchnienie spadło na mnie jak grom.


I na koniec jeszcze taki mały obrazkowy wpis :)


Miłego pierwszego dnia wiosny!!!

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...