piątek, 15 marca 2013

Marcowa aura im nie straszna

Oj strasznie dawno temu bawiłam się w połączenie calineczki, z którąś z jej większych sióstr. Fantastycznie, że znowu trafiłam na mixowe wyzwanie na Craft Artwork. Zdecydowałam się na połączenie Trinchies i Inchies w temacie marcowej pogody, a jaka ona jest to pewnie większość z was widzi patrząc przez okno. Jednak w marcu pojawiają się pierwsze zwiastuny zbliżającej się wiosny, którym mrozy i śniegi nie są straszne. Uwielbiam krokusy. Są takie delikatne i mocne zarazem. I to one zostały uwiecznione na moim kwadraciku. Śnieg zrobiłam przy użyciu pasty strukturalnej. Zaczynam lubić się ze swoimi farbkami. Bardzo mi pomógł zakup palety do mieszania i rozrabiania farbek (5 zł w Empiku). Coś czuję, że jeszcze trochę takich akwarelkowych maleństw powstanie :) Trzymajcie się ciepło. Wiosna tuż za rogiem.




1 komentarz:

  1. piękne krokusy! i wielkie brawa za sprytne wkomponowanie calineczki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...