poniedziałek, 18 marca 2013

100 postów i 100 kotów ze słoika

No jaka piękna okrągła liczba. Nie miałam pojęcia, że tak szybko dobiję do setki. I mam jeszcze masę siły i ochoty. Nie miałam jakiegoś konkretnego pomysłu na uczczenie tak ważnego wydarzenia,z pomocą przyszły mi wspaniałe żurnalistki z CollageCaffe. Sięgnęłam ręką do słoika i wyciągnęłam myśl #134 - 100 kotów. Do tych kociaków dorzuciłam swojego i wyszło 101 :) Kocię narysowane kredkami akwarelowymi na gesso (cóż to za wspaniałe medium jest) wyszło super! Cieszę się, że mogę dzielić się z Wami moimi (po)tworami już od 100 postów. Uścisków moc i twórczego poniedziałku.



2 komentarze:

  1. Super;) Też chcę takiego kotka;) I poprawiłaś mi tym wpisem kiepski dzisiaj nastrój. Dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też chcę takiego na tagu! i... gratuluję dobicia do setki :) pamiętaj, że już od jutra zaczynasz drugą setkę (a może i od dzisiaj...?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...