wtorek, 8 stycznia 2013

Wystrzałowe ATC i wystrzałowy wynik

Ja wnioskuję o przedłużenie doby, bo mi normalnie brakuje czasu w ostatnich dniach. Myślałam, że nie zdążę się wyrobić z ATCiakiem dla Scrapujących Polek, ale na szczęście dałam radę :) Usiadłam przed snem w ciszy, przejrzałam sieć w poszukiwaniu inspiracji i oto jest! I to w terminie. Uffff. Teraz mogę się wziąść za dzisiejszy wpis do mojego styczniowego żurnala - Moje bezpieczne miejsce... czas goni a w głowie pusto :P Chyba muszę strzelić sobie kawkę.

Patrzę i oczom nie wierzę. Mój blog odwiedziło już ponad 1000 osób. Woooooooooooooooooooow Kocham Was!!! Czekam na więcej bo w końcu apetyt rośnie w miarę jedzenia :)

2 komentarze:

  1. nie wiem jak inni, ale ja też Cię kocham :) zwłaszcza za tę moją szafę :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...