niedziela, 13 stycznia 2013

Wracam!!! (Będzie tego trochę)

W końcu mogę usiąść i z przyjemnością pokazać wszystkie zaległe wpisy do mojego styczniowego żurnala. No to lecimy:

08.01 Moje bezpieczne miejsce - nigdzie nie czuję sie tak bezpieczna jak w domu z moimi chłopakami.



09.01 Dzisiaj rządzi kolor - Wyklejanka z ostatniego Twojego Stylu. Polecam ten numer :)



10.01 Byle do wiosny - Gdzieś w ciepłych krajach rozmawiają dwa ptaszki: "Słyszałem, że w Polsce mróz i śnieg" "To ja tu jeszcze zostaję"



11.01 Romantyczna historia - Im wystarczyło jedno spojrzenie



12.01 Odcienie tego samego koloru - kółkami zainspirowała Pinezka



13.01 Coś o sobie - Wycinanka z lutowego ELLE leci do CollageCaffe





Mam nadzieję, że limit chorób został już na ten sezon wyczerpany i będę mogła żurnalować pełną parą :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...