poniedziałek, 21 stycznia 2013

Szalony poranek

Uwielbiam pracować szybko i bez konkretnego planu. Wtedy jestem najbardziej zadowolona z efektu końcowego. Ostanie pacnięcie i wiem, że to jest to :) W niespełna 40 minut udało mi się stworzyć żurnal według przepisu Czekoczyny w Scrapki - Wyzwaniowo. Ubaw był!

Wykleiłam też żurnalowy tag dla Guru i Craft Artwork w temacie szaleństwa. Ja się nie daję zwariować, bo mam parasol, który mnie chroni przed wszelakim wariactwem. :)

P.S. zdjęcia pewnie będą w losowej kolejności. Urok aplikacji na mojego smartfona ;)

3 komentarze:

  1. świetne!! bardzo lubię Twoje żurnale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny wpis!
    też najlepiej działa mi się pod wpływem chwili i efekt końcowy jest też najbardziej zadawalający :)

    OdpowiedzUsuń
  3. żurnal i tag pierwsza klasa! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...